11 October 2017

FREE REVIEW OF YOUR INVESTMENT

Adakah anda tahu status pelaburan Unit Trust anda? 
Sedang untung? 
Sedang rugi?
Adakah prestasi unit trust anda 'on track' untuk mencapai matlamat pelaburan anda?

Jap..jap... cuba anda jawab 11 soalan ini....

1. Anda tahu nama dana pelaburan Unit Trust anda?
2. Berapakah prestasi dana pelaburan Unit Trust anda pada 2016?
3. Bagaimanakah prestasinya sejak anda mula melabur Unit Trust mungkin beberapa tahun sebelum ini?
4. Adakah prestasi dana anda sentiasa melebihi prestasi Piawai / Penanda Aras / Benchmark yang telah ditetapkan?
5. Adakah prestasi dana anda melebihi prestasi KWSP?
6. Anda tahu prestasi semasa dana anda ketika ini?
7. Adakah dana anda mempunyai potensi untuk melonjak tinggi ketika Market Uptrend?
8. Anda tahu kualiti dana anda seperti yang dilaporkan oleh Lipper, Morningstar dan Novagni? 
9. Adakah dana anda tergolong antara dana terbaik?
10. Sejauh mana anda tahu bahawa dana itu sesuai dengan tahap penerimaan risiko anda?
11. Anda yakin dana yang anda pilih itu mampu mencapai goal / matlamat pelaburan yang telah anda tetapkan sebelum anda mula melabur
SUATU KISAH

Banyak yang whatsapp saya (http://www.wasap.my/60125588680) untuk minta saya review investment mereka. Antara persoalan yang sering diajukan.... 

Bagus tak dana yang saya sedang invest sekarang?
Macam mana nak tahu prestasi dana saya?
Kenapa dana saya macam rendah jer dividen nya?
Kenapa kawan saya dapat banyak, saya punya sedikit jer?

Di bawah ini adalah antara screenshot status pelaburan salah seorang pelabur yang melabur menggunakan kemudahan pelaburan menggunakan Akaun 1 KWSP .

Summary of Accounts Client XYZ

Maka, antara step awal saya adalah untuk mendapatkan status prestasi terkini dana2 pelaburan tersebut, seperti di bawah.

Investment client XYZ sebanyak RM111k dalam Dana A

Investment client XYZ sebanyak RM77k dalam Dana B

Investment client XYZ sebanyak RM11.5k dalam Dana C

REVIEW : STEP BY STEP
  1. Research - Evaluate & Asssessment
  2. Analysis
  3. Planning & Strategy
  4. Solution
  5. Advice
FREE Review Your Investment.
Just whatsapp saya (http://www.wasap.my/60125588680).
Anda akan menerima data / maklumat / report yang tepat, terkini dan diyakini.
InsyaAllah segalanya transparent dan jelas.


🟩🟥🟩🟥🟩🟥🟩🟥🟩🟥

Consultant Pelaburan Anda
Mohd Rosyaidi (Adi)
📞 012-5588680 (Wassap (KLIK)

*******************************

🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵


ARTIKEL POPULAR
============

🔴 HOME


PELUANG TAMBAH INCOME 
===================
💙 Bisnes ini boleh dilakukan secara Part Time mahupun Full Time. 
💙 Terbuka pada sesiapa yang nak tambah income.
💙 Saya juga open untuk collaborate dengan mana2 leader.



================================
DISCLAIMER :
Past performance does not reflect future performance. All information in this article / blog is for educational purposes only and should NOT be taken as investment advise, nor as a recommendation or endorse.
Please refer to your agent for details explanation. Thanks.
================================  

No comments:

Post a Comment